noiembrie 09, 2010

ÎN OCHII LUI AI VALOARE

„Căci printr-o singură jertfă El a făcut desăvârsiti pentru totdeauna pe cei ce sunt sfintiti.” [Evrei 10:14]

Bănuiesc că si tu ai trecut prin momente în care, în mintea ta, răsuna o voce: „nu esti bun de nimic. Esti un nimeni”. Şi cu cât mesajul si vocea se intensificau, cu atât mai mult tristetea si amărăciunea îti umpleau inima.
Există momente si oameni care, vrând-nevrând, îti aduc la cunostintă ideea aceasta, si începi să te simti trădat, singur, dezamăgit, neiubit. „Nimicul” pare a-ti fi tovarăs si încerci, cumva, să arăti celorlalti cine esti cu adevărat si să-ti demonstrezi si tie însuti că esti valoros...
Personal, oricât am încercat aceste 2 lucruri, nu am reusit prea multe. Doar Cuvântul Domnului m-a scos din acea stare. Am înteles că în ochii Lui am cea mai mare valoare, pentru El eu am însemnătate. Nu privirea lumii îmi mângâie inima, nu cuvintele lumii mă sprijină în căderi, nu grija lor mă salvează! Ci Domnul meu Isus. Înaintea Lui sunt o fiintă nepretuită... El e singurul care a murit pentru mine, singurul care si-a dat viata astfel încât eu să trăiesc.
Da. Sunt si perfectă si desăvârsită în ochii Lui Dumnezeu. În ochii Lui eu am valoare. Si tu la fel...
Si asta e tot ce contează!

Diana T.