noiembrie 08, 2010

ESTI CHEMAT CUMVA SA FII DREGATOR DE SPARTURI?

“Eu am ridicat pe Cir, in dreptatea Mea, si voi netezi toate cararile lui. El Imi va zidi iarasi cetatea, si va da drumul prinsilor Mei de razboi, fara pret de rascumparare si fara daruri, zice Domnul ostirilor.” [Isaia 45:13]

Ce onoare si ce privilegiu pentru Cir de a fi ales pentru a zidi din nou cetatea Ierusalimului si de a elibera din robie poporul Domnului! Cir a raspuns chemarii,si si-a dat toata contributia, lasandu-se calauzit. Domnul deja pregatise totul!
In versetul 2-3 aflam ca :,,EU voi merge inaintea ta,voi netezi drumurile muntoase, voi sfarama usile de arama. Iti voi da vistierii ascunse, bogatii ingropate, ca sa stii ca EU SUNT Domnul care te chem.”
Domnul il tine de mana, i-a vorbit cu bunavointa inainte ca Cir sa-L cunoasca. Ce frumos iubeste Domnul! Si nu doar pe Cir, ci pe fiecare dintre noi.
Esti chemat cumva si tu sa fii dregator de sparturi? Sa dai alinare si sa conlucrezi cu Domnul, pentru eliberarea celor apasati? Domnul a pregatit deja totul, mai trebuie doar colaborarea ta, sa te lasi dus de mana, sa te lasi incins cu platosa neprihanirii, sa cauti sa-L cunosti pe Facatorul tau! Domnul Dumnezeul lui Israel vrea sa fie si Dumnezeul tau, trebuie doar sa raspunzi invitatiei :,,Intoarceti-va la Mine si veti fi mantuiti toti cei ce sunteti la marginile pamantului! Caci EU SUNT Dumnezeu si nu altul... " versetul 22.



Anonim