noiembrie 04, 2010

CUM ITI VORBESTE DUMNEZEU?

„Dumnezeu vorbeste insa cand intr-un fel, cand in altul, dar omul nu ia seama.“ [Iov 33:14]

Cum iti vorbeste Dumnezeu? Dumnezeu are darul si intelepciunea de a ne trata pe fiecare in mod unic, de a ne vorbi astfel incat sa-L intelegem, sa-I recunoastem vocea la un moment dat. Pentru El nu suntem cifre, nu suntem o masa amorfa peste care toarna informatie in mod uniform.
Am observat ca mie imi vorbeste prin muzica. Stiu asta de cativa ani, dar de fiecare data ma prind tarziu ca e vocea si mesajul lui Dumnezeu. Brusc imi apare un cantec sau o melodie in minte si o fredonez cateva zile bune pana cand incep sa ma intreb ce e cu ea si ce vrea sa-mi spuna. Incep sa analizez cantecul sau melodia si ma prind, cel putin partial care e ideea.
Am fredonat vreo trei saptamani “My Jesus, my Saviour” pana cand mi-am dat seama ca e ceva cu melodia asta. Atunci am descoperit cum imi vorbeste El. Aproape doua luni mai tarziu am primit una dintre cele mai dure lovituri din viata mea, iar “My Jesus, my Saviour” a fost langa mine si nimic nu s-a comparat cu dragostea si acceptarea si delicatetea Lui, ca sa reamintesc idea ultimelor versuri. Acum fredonez de o saptamana minunatul Adagio din Simfonia a IX-a de Beethoven. E una dintre cele mai frumoase pagini muzicale pe care o stiu, eu spun ca e o rugaciune, plina de pace si de multumire. Dupa cateva zile deja am inceput sa ma intreb ce vine de data asta. Nu stiu ce vine, dar Dumnezeu ma pregateste si imi spune prin ea ca “in liniste si pace va fi mantuirea mea”. Nu trebuie sa ma ingrijorez.
Tie cum iti vorbeste Dumnezeu? Iti vorbeste prin copiii tai care spun niste adevaruri sau care se roaga de te lasa fara aer? Iti vorbeste prin cerul senin sau prin nori, prin carti, prin predici, prin filme? Afla cum iti vorbeste Dumnezeu, pentru ca are obiceiul sa ne anunte de ce urmeaza si sa ne pregateasca pentru luptele noastre. Glorie Lui pentru ca ne calauzeste cu intelepciune si dragoste!



Daniela