decembrie 07, 2010

BUCURA-TE DE PRIVILEGIILE PE CARE LE AI

“Ferice de tine, Israele! Cine este ca tine, un popor mantuit de Domnul, Scutul care iti da ajutor, si sabia care te face slavit? Vrajmasii tai vor face pe prietenii inaintea ta si tu vei calca pe inaltimile lor.” [Deuteronom 33:29]

Uneori ma ingrozesc cand imi dau seama ce saracacios traiesc si ca nu ma bucur de privilegiile pe care le am ca fiica/fiu de Dumnezeu. Mai sunt cativa ca mine: mantuiti de Dumnezeu, dar care nu se bucura de privilegiile mantuirii. Poate am ajuns aici pentru ca scutul Lui ne da ajutor dupa alt program decat al nostru, iar sabia lui ne face slaviti doar din cand in cand. Dar pe langa aceste privilegii mai sunt si altele. Avem acces la pacea si bucuria Lui, la bunatatea Lui, la dragostea Lui, la generozitatea Lui. Dar eu merg in continuare incruntata, amarata, crispata … Nu vreau sa spun ca odata cu convertirea, problemele noastre se termina, iar daca nu se termina, convertirea nu a fost autentica. Nu, odata cu convertirea, problemele se inmultesc pentru ca avem un dusman in plus: Diavolul si legiunile lui. Dar avem si un aliat in plus: Dumnezeu insusi. Iar asta trebuie sa imi imbogateasca, sa imi schimbe viata, gandirea, perspectiva.
Am observat ca atunci cand nu te bucuri de un privilegiu pe care l-ai primit, de un dar primit, il pierzi. Israelul nu s-a bucurat in ascultare de privilegiile avute ca popor ales si, Doamne-Doamne, ce a venit peste el, si nu o data.
Indrazneste sa te bucuri de ceea ce ai in Dumnezeu si invata din istoria lui Israel. Asta e forma intelepciunii: sa inveti din greselile altora, in caz contrar le repeti. Asa ca sa ne bucuram de ce suntem si avem in Dumnezeu!

Daniela

AMR 6 MEDITATII