decembrie 09, 2010

SIMTI CA TE-A PARASIT DUMNEZEU?(2)

“Isus a strigat cu glas tare: “Eli, Eli, Lama Sabactani?” adica: “Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai parasit?” [Matei 27:46]


“Eli, Eli, Lama Sabactani?” acest strigat, a venit in urma durerii. Simtea o durere foarte profunda si nu ma refer doar la cea trupeasca, ci la durerea care apasa asupra Lui. Acea durere reprezenta Pacatul omenirii, acea greutate, acel miros greoi.
Domnul Isus a fost gasit cu cale, de Tatal, ca este singurul care poate duce aceasta povara imensa, aceasta apasa asupra Lui muuult.
Cand Dumnezeu pare ca nu vrea sa auda strigatele noastre, este nu pentru ca ne-a uitat sau pentru ca a uitat ce ne-a promis sau ca ne iubeste mai putin, NU, ci El are un plan cu noi. Ingaduie multe peste noi, deoarece avem multe de invatat, dorind sa fim niste luptatori desavarsiti. Isus a fost astfel. A luptat pana la sange. Dumnezeu si-a proslavit numele de multe ori prin Fiul Sau.
El poate ingadui multe in viata noastra, scopul fiind sa-si proslaveasca numele si prin noi. Daca nu prin copiii Lui, atunci prin cine?
Esti tu gata sa accepti orice are Domnul planuit pentru tine? Incurajarea mea este, sa ne incredem in Dumnezeu, chiar si atunci cand nu ne vorbeste. El nu uita de noi, asa cum nu a uitat de Fiul Sau.
Fiul Sau sade acum la dreapta Tatalui Ceresc. Ce har, ce onoare, unde a ajuns Domnul Isus…..acolo vom ajunge si noi, daca vom ramane supusi si increzatori Lui pana la capat.
Apocalipsa 3:21:” Celui ce va birui, ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie.” Amin!

 


Felicia P.Timisoara


AMR : 6 MEDITATII