mai 04, 2011

CEALALTĂ DURERE

“Dacă vă urăste lumea, stiti că pe Mine M-a urât înaintea voastră.” [Ioan 15:18]
 
„Până si noaptea îmi dă îndemnuri inima”... si de data aceasta a fost la fel.
Cu gândul la scumpul meu Domn Isus si la lucrurile întâmpinate în viata mea, mi-am dat seama că durerea cea mai intensă nu e cea provocată de „cuie”, o durere a trupului; ci durerea sufletească.
Poate rana făcută de un cui sau de spinii ce zgârie fruntea, se va vindeca, cu timpul. Dar rana sufletului e atât de... diferită. Profundă. Încet trecătoare. Chiar memorabilă.
Durerea Lui sfâsietoare era în interior. O, si cum să poti iubi atâtia oameni ce te mint, ce-ti întorc spatele, ce nu vor să te recunoască, ce calcă în picioare tot ce esti Tu?! O, câtă dragoste...
El îti va umple inima cu la fel de multă dragoste.
Poate nu întelegi, dar cugetă asupra acestor 2 tipuri de durere. Si apoi priveste la El si sopteste-i să aline sufletul tău îndurerat...
Stiu că Isus stie prin ce trec eu... si tu.

Diana T.