octombrie 06, 2010

DUMNEZEU TE FOLOSESTE LA ORICE VARSTA

„Invata-ne sa ne numaram bine zilele ca sa capatam o inima inteleapta.“ [Psalm 90:12]

Constat cu amaraciune cum ne-am schimbat imaginea despre varsta. Cei trecuti de 50 de ani primesc eticheta batrani. (Pentru cei de 10 ani eticheta asta se pune parintilor de la 30 de ani in sus.:)) La 60-65 de ani, cand te pensionezi, nu mai auzi decat ca esti o povara pentru bugetul de stat (la care ai contribuit toata viata), pentru asigurarile de sanatate, pentru toata lumea. Aproape ti se reproseaza ca iti permiti sa traiesti atat de mult. Nici poveste de “cinste pentru perii albi”, nici poveste despre “pretuirea intelepciunii batranilor” sau “cine n-are batrani sa-si cumpere”.
Multi ani mi-a fost groaza de batranete din cauza asta si neputintelor care vin odata cu varsta. M-am rugat ca Dumnezeu sa ma cheme mai repede Acasa. Mai am inca pana sa intru in categoria “batranilor”, dar Il rog pe Dumnezeu sa-mi dea pana atunci o inima inteleapta, sa pretuiesc fiecare zi si fiecare an pe care mi-I da, iar daca voi imbatrani, sa o fac frumos alaturi de El.
Ma rog sa o pot pretui pe mama si pe batranii din biserica si din jurul meu, ma rog sa ne schimbam atitudinea fata de varsta.


Daniela