octombrie 04, 2010

PSALMUL 23

„Domnul este Pastorul meu: nu voi duce lipsa de nimic. El ma paste in pasuni verzi, si ma duce la ape de odihna; imi invioreaza sufletul, si ma povatuieste pe carari drepte, din pricina Numelui Sau. Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de nici un rau, caci Tu esti cu mine. Toiagul si nuiaua Ta ma mangaie. Tu imi intinzi masa in fata potrivnicilor mei; imi ungi capul cu untdelemn, si paharul meu este plin de da peste el. Da, fericirea si indurarea ma vor insoti in toate zilele vietii mele, si voi locui in Casa Domnului pana la sfarsitul zilelor mele.”

Un psalm care mie imi place tare mult, un psalm care imi reda increderea in Dumnezeu cand incercariile vietii dau peste mine!!! Vreau sa impartasesc acest psalm si cu tine!!! Dumnezeu te iubeste si te cunoaste ca nimeni altcineva, cauta-L si tu pe EL, zi de zi si vei vedea lucruri mari intamplandu-se in viata ta si a familiei tale, cauta-L si cunoaste-L prin Cuvantul Sau, Biblia.
Pentru a avea viata spirituala, trebuie sa-L intalnesti pe Dumnezeu!!!
Pentru a avea o viata din belsug, trebuie sa-L cunosti pe Dumnezeu!!! Poate te intrebi cum e Dumnezeu, poate ca L-ai intalnit deja, poate ca-L cunosti deja, eu nu vreau altceva decat sa-ti reamintesc cum e EL:
DUMNEZEU E DRAGOSTE!!!
DUMNEZEU E SUPREM SI SUVERAN!!!
DUMNEZEU E ATOTPUTERNIC!!!
DUMNEZEU E BUN!!!
DUMNEZEU E OMNISCIENT!!!
DUMNEZEU E ATOTINTELEPT!!!
DUMNEZEU E OMNIPREZENT!!!
DUMNEZEU E IMUABIL!!!
DUMNEZEU E CREDINCIOS!!!
DUMNEZEU E SFANT!!!
DUMNEZEU E DREPT!!!
Fie ca Dragostea si Bunatatea lui Dumnezeu, sa te calauzeasca zilnic!!!



Florina J.