octombrie 05, 2010

O CINĂ SPECIALĂ

„Am dorit mult sa mananc pastile acestea cu voi inainte de patima Mea; caci va spun ca de acum incolo nu le voi mai manca, pana la implinirea lor in Imparatia lui Dumnezeu.” [Luca 22:15-16]

A trecut o luna, a trecut un an, apoi altul si ...altul. Si intalnirea de la Cina Domnului a devenit o obisnuinta...pana cand... a intervenit El, in bunatatea si indurarea Lui! Slavit sa fie Numele Domnului! Si atunci mi-am dat seama cat de delicata e atentia pe care o are fata de mine, un pumn de cenusa, rascumparata pentru vesnicie. De atatea ori am mers la cina la rude, la prieteni. De atatea ori am avut grija la vestimentatie, la vorbele pe care le -am spus la cina, la atitudini, din respect pentru gazda.
Domnul mi-a spus: TE INVIT LA CINA!
Domnul cerului si al pamantului ma astepta! Unul dintre cele mai intime momente intre mine si Domnul meu! O cină unica, si apoi alta unica, pentru ca Domnul este unic! Toate erau pregatite! De data aceasta am spus: DOMNUL MEU, IATA-MA, PRIMESTE-MA, CACI STIU CA MA IUBESTI! NIMIC MAI MULT SI NIMIC MAI PUTIN DECAT DOMNUL ISUS CRISTOS NU VREAU IN VIATA MEA!
Toate sunt pregatite si nu sunt doar simboluri! Domnul ne asteapta de fiecare data la intalniri pline de prospetime, la izvoare linistite si pasuni verzi! Aleg sa ma intalnesc cu Domnul meu in intimitate, de fiecare data altfel, cautand fata Lui si sa fiu de fata la Cina Lui, cautand prezenta Lui si promisiunile Sale!

LAUDAT SA FIE DOMNUL!





Anonim