noiembrie 23, 2010

CUM SE DESCOPERA DUMNEZEU?

"..El..spune omului pana si gandurile lui" [Amos 4:13]

Oricat de nepatrunse ni s-ar parea gandurile lui Dumnezeu sau planurile Sale, El totusi lucreaza la descoperirea acestora in viata noastra. Dumnezeu descopera taina gandurilor Sale si astfel arata copiilor Sai Voia Lui cu privire la viata lor.
Cum ti se descopera Dumnezeu tie? Crezi ca Dumnezeu iti cunoaste gandul? Crezi ca Dumnezeu descopera tainele?
“O stiinta atat de minunata este mai presus de puterile mele”, spune Psalmul 139:6. Pana nu-mi ajunge cuvantul pe limba, Domnul mi-l cunoaste IN TOTUL. El cunoaste mai mult decat putem sa exprimam noi in  cuvinte. Ce minunat! DOMNUL, IMI PATRUNDE DE DEPARTE GANDUL.
Simti si vezi cum Domnul iti patrunde de departe gandul? Da, poti vedea cum El iti vorbeste din Cuvantul Sau exact asa cum tu ai nevoie si la momentul cand ai nevoie.
Poate au fost momente cand ai spus cuiva: „suntem pe-un gand” sau „am avut acelas gand”. Dumnezeu e pe-un gand cu noi, ba mai mult, El e Cel care cunoaste profunzimea si adancimea gandului, de departe, numai El il patrunde.

Delia R

El poate patrunde adanc, El ne cunoaste in adancime, in profunzime. Omul spune: cat de nepatrunse mi se par gandurile Tale, Dumnezeule, (Psalmul 139:17-18), pentru ca ele sunt multe, ca boabele de nisip. „Dar in ceruri este un Dumnezeu care descopere tainele”, Daniel 2:28, "..El..spune omului pana si gandurile lui" Amos 4:13.