noiembrie 25, 2010

IUDA L-A TRADAT PE ISUS, DAR TU?

“Indata, Iuda s-a apropiat de Isus, si I-a zis: “Plecaciune, Invatatorule! ” si L-a sarutat.”

Domnul Isus a fost tradat de Iuda printr-o sarutare, o simpla sarutare. Credeti ca numai Iuda l-a tradat? Haideti sa fim sinceri inaintea Domnului Isus si sa ne gandim cu ce L-am tradat noi pe El, DUPA ce ne-am apropiat de El, dupa ce I-am slujit, dupa ce am iesit de la adunare……? Cu siguranta am facut-o.
Poate L-am tradat cu o “mica” minciuna, poate L-am tradat cu rautatea noastra, mania noastra, cu indiferenta noastra, poate cu mandria noastra, iesind noi in relief si nu Domnul….cu multe, multe lucruri.
Te indemn, frate, sora, prietene sau oricine ai fi, ca impreuna cu mine sa ne plecam capetele, sa facem liniste in duhul nostru si sa-I spunem Duhului Sfant: “Doamne, arata-mi cu ce L-am tradat pe Domnul meu Isus Hristos, care mi-a facut atata bine si totusi eu dezamagindu-L de nenumarate ori.”
Daca Il iubesti cu adevarat din adancul inimii pe Isus si nu doar de pe buze, atunci te provoc sa facem impreuna acest lucru. Faceti liniste in mintea voastra si apoi notati-va pe o hartie ce va sopteste Duhul Sfant si cu siguranta veti descoperi atatea lucruri care, poate prea putin le-ati bagat in seama, parand atat de minore, de nesemnificative. Dupa ce ati notat, aduce-ti lista inaintea Domnului, marturisindu-va greselile si lasati ca Duhul Sfant sa deschida inima voastra, exact cum se deschide o floare la soare. Dati Domnului intreaga inima a voastra, nu doar partial, caci nici Dumnezeu cand are pregatit o binecuvantare pentru noi, nu “sunteaza” din ea, nu taie din ea, ci o trimite pe toata ca sa ne putem bucura pe deplin de ea. Si Domnul Isus doreste sa aibe parte de toata inima noastra, nu doar jumatate.
Iuda, dupa ce L-a tradat pe Invatatorul lui, a fugit, ca un las, bezmetic de cap, diavolul profitand de greseala lui, de gandurile care-i alergau prin minte, de depresia lui, era o nebunie in mintea lui, determinandu-l sa-si ia viata.
Isus Hristos, nu doreste sa facem astfel, nu doreste sa fugim ca niste lasi, sa ne ascundem….El oricum vede si stie TOTUL despre noi. Ochiul Lui vede intreg pamantul. Nimic nu poate ramanea ascuns de ochii Lui.
El asteapta lista ta cu lucrurile gresite, ca sa le marturisesti, eliberandu-te apoi de ele si umplandu-ti inima cu roadele Duhului Sfant. Doresti tu acest lucru?
Domnul Isus nu ne-a tradat niciodata, de ce am face-o noi? El a fost si este atat de sincer cu noi….Haideti sa fim mai atenti la astfel de lucruri, sa nu ne jucam cu iertarea lui Dumnezeu, sa nu ne culcam pe-o ureche spunand: “Las’ ca ma iarta Domnul, El este bun si aceasta e meseria Lui.” Dumnezeu nu doreste acest lucru.
Sa fim mai atenti sa n-ajungem sa ni se spuna:” Plecati de aici, niciodata nu v-am cunoscut.”


Felicia P.-Timisoara